Celem szkolenia jest podniesienie skuteczności w prowadzeniu rozmów telefonicznych. Zajęcia praktyczne poprzedza wnikliwa analiza potrzeb uczestników i sprecyzowanie obszarów, nad którymi trzeba popracować. Skupiamy się wyłącznie na aspektach praktycznych.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁYSzkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy o ludzkich zachowaniach, obserwowalnych na większości spotkań handlowych. W dalszej kolejności pokazujemy jak taką wiedzę wykorzystać w praktyce. Każdorazowo szkolenie dostosowane jest do specyfiki firmy, produktów i jej uczestników.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁYCzęść teoretyczna szkolenia ma na celu prezentację najbardziej efektywnych metod zarządzania czasem. W trakcie zajęć praktycznych analizujemy kalendarze uczestników, dostosowujemy techniki do poszczególnych typów zadań i uczestników.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁYSzkolenie pozwoli na zwiększenie efektywności pracy handlowców poprzez lepsze wykorzystanie posiadanej bazy kontaktów. Uczymy jak zarządzać bazą zarówno w krótkim jak i długim okresie czasu. Pokazujemy jak zmaksymalizować korzyści z posiadanych kontaktów w krótkim czasie.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁYSzkolenie łączy w sobie elementy teorii i praktyki z zakresu marketingu. Spójność w kreowaniu wizerunku firmy w internecie i „realu” wymaga zbudowania kompleksowej strategii marketingowej. Dobieramy narzędzia do konkretnych potrzeb, jak również możliwości finansowych firmy.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁYSzkolenie ma na celu nabycie umiejętności praktycznych prowadzenia wystąpień publicznych, w tym także autoprezentacji. Szkolenie ma charakter warsztatowy, bo tylko taki pozwala na osiągnięcie celu szkolenia.
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY