Szkolenie pozwoli na zwiększenie efektywności pracy handlowców poprzez lepsze wykorzystanie posiadanej bazy kontaktów. Uczymy jak zarządzać bazą zarówno w krótkim jak i długim okresie czasu. Pokazujemy jak zmaksymalizować korzyści z posiadanych kontaktów w krótkim czasie. Uczymy jak nie tracić kontaktów, jak wykorzystywać utracone szanse sprzedażowe oraz jak generować nowe.

Tematyka

  • Jak skutecznie sprofilować swoje potrzeby?
  • Jak dotrzeć do pożądanych osób?
  • Jak wykorzystać otaczającą sferę biznesową?
  • Leady – skąd je brać?
  • Techniki tworzenia bazy kontaktów
  • Narzędzia do zarządzania kontaktami
  • Jak skutecznie wykorzystać w celach osobistych wiedzę na temat kontaktów?

Pozostałe szkolenia:

Na słuchawceNa słuchawce
Na spotkaniuNa spotkaniu
W kalendarzuW kalendarzu
Marketing w sieciMarketing w sieci
Wystąpienia publiczneWystąpienia publiczne