Celem szkolenia jest podniesienie skuteczności w prowadzeniu rozmów telefonicznych. Zajęcia praktyczne poprzedza wnikliwa analiza potrzeb uczestników i sprecyzowanie obszarów, nad którymi trzeba popracować. Skupiamy się wyłącznie na aspektach praktycznych, pracując z obiekcjami wyniesionymi z codziennego życia zawodowego handlowca.

Tematyka

  • Fakty i mity o telefonowaniu
  • Co powoduje, że boję się dzwonić?
  • Dlaczego ludzie nie chcą ze mną rozmawiać?
  • Co jest najważniejsze podczas pierwszego kontaktu?
  • Jak reagować na obiekcje?
  • Baza danych + serwis
  • Narzędzia do umawiania spotkań
  • Skrypt-rdzeń rozmowy?
  • Co zrobić aby czuć się komfortowo podczas telefonowania na zimno?
  • Co jest zabronione?

Pozostałe szkolenia:

Na spotkaniuNa spotkaniu
W kalendarzuW kalendarzu
W notesieW notesie
Marketing w sieciMarketing w sieci
Wystąpienia publiczneWystąpienia publiczne