Szkolenie łączy w sobie elementy teorii i praktyki z zakresu marketingu. Spójność w kreowaniu wizerunku firmy w internecie i „realu” wymaga zbudowania kompleksowej strategii marketingowej. Ta zaś nie poradzi sobie bez narzędzi marketingu klasycznego. Dlatego też każde nasze szkolenie składa się z dwóch modułów – marketingu strategicznego oraz marketingu w internecie. Każdy z modułów obejmuje część teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej przyglądamy się wachlarzowi dostępnych rozwiązań, omawiamy możliwości ich zastosowania, warunki ich efektywnego działania. W części praktycznej skupiamy się w 100% na potrzebach uczestników. Budujemy strategię dostosowaną do ich firm i ich produktów. Dobieramy narzędzia do konkretnych potrzeb, jak również możliwości finansowych firmy.

Tematyka

W zależności od potrzeb i chęci uczestników część praktyczna może obejmować warsztaty z zakresu obsługi narzędzi marketingu w internecie takich jak: Google Adwords, Google Analitycs, Facebook, Twitter, Instagram.

Realizację szkolenia poprzedzamy konsultacjami, mającymi na celu określenie potrzeb szkoleniowych uczestników. Szczegółowy zakres zagadnień szkolenia ustalany jest po sporządzeniu breif’u szkoleniowego i jego akceptacji przez zlecającego szkolenie.

Pozostałe szkolenia:

Na słuchawceNa słuchawce
Na spotkaniuNa spotkaniu
W kalendarzuW kalendarzu
W notesieW notesie
Wystąpienia publiczneWystąpienia publiczne