Na słuchawce

Celem szkolenia jest podniesienie skuteczności w prowadzeniu rozmów telefonicznych. Zajęcia praktyczne poprzedza wnikliwa analiza potrzeb uczestników i sprecyzowanie obszarów, nad którymi trzeba popracować.
Skupiamy się wyłącznie na aspektach praktycznych, pracując z obiekcjami wyniesionymi z codziennego życia zawodowego handlowca.

Na spotkaniu

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy o ludzkich zachowaniach, obserwowalnych na większości spotkań handlowych.
W dalszej kolejności pokazujemy jak taką wiedzę wykorzystać w praktyce. Każdorazowo szkolenie dostosowane jest do specyfiki firmy, produktów
i jej uczestników.

W kalendarzu

Część teoretyczna szkolenia ma na celu prezentacje najbardziej efektywnych metod zarządzania czasem.
W trakcie zajęć praktycznych analizujemy kalendarze uczestników,
dostosowujemy techniki do poszczególnych typów zadań i uczestników.
Uczymy jak unikać oraz wykorzystywać luki czasowe, jak planować i po co.

W notesie

Szkolenie pozwoli na zwiększenie efektywności pracy handlowców poprzez lepsze wykorzystanie posiadanej bazy kontaktów. Uczymy jak zarządzać bazą zarówno w krótkim jak i długim okresie.
Pokazujemy, jak zmaksymalizować korzyści posiadanych kontaktów w krótkim okresie. Długofalowo uczymy, jak nie tracić kontaktów, jak wykorzystywać utracone szanse sprzedażowe, jak generować nowe.